Samsung Servis Merkezi
Samsung Yetkili Servisi hizmeti oldukça önem arz eden ve doğru Samsung Servisi firmasıyla çalışmanız gereken Özel Servis Hizmeti veren bir sektördür. Ege Bölge cihazlarınızın arızaları farklı farklı noktalardan kaynaklı olabilir. Bu sebeple de arıza teşhis ve arıza onarımının doğru biçimde ve deneyimli personeller tarafından gerçekleştirilmesi kesinlikle zorunluluktur. Eğer arıza konusunda deneyiminiz yoksa mutlaka
Son tüketicilerin en büyük problemleri arasında cihazın arızasını onarmaya çalışmak veya farklı yöntemlerle arızasını geçici olarak durdurmak istenir.Bu tip durumlarda cihazın hem garantisi bozulmaktadır hemde arızanın masrafı daha da katlanmaktadır. Bozulmayan veya herhangi arıza vermeyen mekanik parçaları istemeyerek arızalı konuma geçirebilirsiniz. Bu sebeple size en yakın Samsung Servisi ile iletişime geçerek ürünün arızasını kısa süre içerisinde tamamlayabilirsiniz.
Samsung Servisi Süreçleri
Cihazın ilk aşamada arıza tespiti gerçekleştirilir. Bu aşamada ürünün fiziki veya mekanik arızaları tespit edilerek tarafınıza bildirilir. Servis sonrası şikayetiniz olmadığı durumlarda cihaz en yakın Samsung Servisi noktasına yönlendirilmektedir. Onayladığınız taktirde ürünün onarım aşaması başlatılmaktadır. Bu aşamada yaşanan değiştirilen parçalar, onarım süreci ve teslim tarihi ile alakalı Samsung tarafınıza telefon yoluyla bildirilmektedir. Tarafınıza ulaşan herhangi SMS olmadığı durumlarda 08503080485 numaralı telefon numarasını arayarak destek talebinde bulunabilirsiniz.
- 1 Yıl Boyunca Ekstra Onarım Garantisi Sunmaktayız.
- Onarılacak Ürünü Adresinizden Teslim Almaktayız.
- Hafta İçi ve Hafta Sonu Kesintisiz Hizmet Sunmaktayız.

Aynı gün içerisinde servis talep etmek için çağrı destek merkezimizi arayabilirsiniz.
Hemen Ara